menu-education

Αξιολόγηση

weigh

Σύμβουλος άσκησης

ex2

Σύμβουλος διατροφής

simvoulos_diatrofis

Συνταγές Υγείας

0008360487w-1024x1280

Facebook

Συνταγές για Σαλάτα


Μανιτάρια στο γκρίλ
Πηγη
www.diatrofi.gr

Υλικά που χρειαζόμαστε για τέσσερις-έξι μερίδες
ένα πακέτο μανιτάρια (Ένα πακέτο μανιτάρια πλευρώτους μπορεί να συνοδέψει το γεύμα τουλάχιστον δύο έως τεσσάρων ατόμων.)
ξύδι μπαλσάμικο
μουστάρδα
ελαιόλαδο

Εκτέλεση
Χωρίζουμε τα μανιτάρια. Τα τοποθετούμε όπως είναι σε ένα ταψί ή σε ένα πυρέξ χωρίς να καλύπτονται μεταξύ τους και τα ψήνουμε για πέντε λεπτά στο μεσαίο ράφι του φούρνου. Μόλις ροδίσουν τα αναποδογυρίζουμε για να ψηθούν και από την άλλη πλευρά για δύο - τρία λεπτά ακόμα. Στη συνέχεια τα απλώνουμε σε μεγάλη πιατέλα και προσθέτουμε από πάνω λίγη ρίγανη, ψιλοκομμένο μαϊντανό και μία βινεγκρέτ που έχουμε ετοιμάσει με ελαιόλαδο, αρωματικό ξύδι μπαλσαμικό και μουστάρδα με αναλογία 3 κουταλιές ελαιόλαδο προς μία κουταλιά ξύδι μπαλσαμικό και ένα κουταλάκι μουστάρδα.

 
Σαλάτα με ζυμαρικά
Πηγή
www.diatrofi.gr

Υλικά που χρειαζόμαστε για μια μερίδα
ένα φλιτζάνι τσαγιού βρασμένα ζυμαρικά (περ. μισό φλιτζάνι. άβραστα) πολύχρωμα ή άσπρα βίδες ή πένες
1/3 φλιτζάνι τσαγιού βραστό καλαμπόκι
50 γραμμ. κασέρι ή μαλακό κίτρινο τυρί σε κυβάκια ή 60 γραμμ. τόνο
πολλά λαχανικά πχ. ντομάτα σε κύβους, αγγουράκι, πιπεριά, φρέσκο κρεμμυδάκι κ.λπ.

Εκτέλεση
Για το dressing χτυπάμε σε ένα μπολ, με το πιρούνι, ένα κουταλάκι μουστάρδα με μία κουταλιά ξύδι και έπειτα όλα μαζί με μία κουταλιά ελαιόλαδο.

 
Πατατοσαλάτα
Πηγή
www.diatrofi.gr

Υλικά για μια μερίδα
δύο μέτριες πατάτες
50-80 γραμμ. άπαχο τυρί (ή ένα αυγό ή 120 γραμμ. ψάρι ή μία μικρή κονσέρβα τόνο ή ένα φιλέτο καπνιστή πέστροφα.)
δύο κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
ένα κουταλάκι του γλυκού μπαλσάμικο ξύδι
ένα κουταλάκι γλυκού μουστάρδα
λίγο άνηθο ή μαϊντανό, ρίγανη
λίγη κάπαρη
λίγο ψιλοκομμένο φρέσκο κρεμμύδι

Εκτέλεση
Αφού βράσετε τις πατάτες μπορείτε να τις κόψετε σε μικρά κομμάτια ή να τις λειώσετε με το πιρούνι. Χτυπήστε καλά το ελαιόλαδο, ένα κουταλάκι του γλυκού ξύδι, με την μουστάρδα και απλώστε το πάνω από τις πατάτες προσθέσετε το ψιλοκομμένο φρέσκο κρεμμύδι, λίγο άνηθο ή μαϊντανό, ρίγανη, λίγη κάπαρη

 
Ρυζοσαλάτα
Πηγή
www.diatrofi.gr

Υλικά για 4-5 μερίδες
Δύο φλιτζάνια ρύζι μπασμάτι
μια όχι πολύ ώριμη ντομάτα σε κυβάκια
μια μικρή πιπεριά σε κυβάκια
μισό αγγούρι σε κύβους
ένα φλιτζάνι καλαμπόκι κατεψυγμένο
100 γραμμ κίτρινο τυρί σε κυβάκια ή 100γρ τόνο
τέσσερις φέτες ζαμπόν γαλοπούλα ψιλοκομμένο
ένα φλιτζάνι μανιτάρια
τέσσερις κουταλιές ελαιόλαδο
αλάτι και πιπέρι

Εκτέλεση
Βράζουμε το ρύζι με περίπου τέσσερα φλιτζάνια νερό. Λίγο πριν πιει όλο το ζουμί προσθέτουμε το καλαμπόκι και το ελαιόλαδο. Αφού πιει το ζουμί του σκεπάζουμε με στεγνή πετσέτα για πέντε λεπτά. Στη συνέχεια τοποθετούμε το ρύζι σε ένα βαθύ μπολ, προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε. Μία εναλλακτική πρόταση είναι να αντικαταστήσουμε το τυρί και το ζαμπόν γαλοπούλας με τόνο και τέσσερις πέντε ψιλοκομμένες ελιές.

 

Οι σαλάτες, βασικό συνοδευτικό των γευμάτων μας, θεωρούνται πολύτιμο όπλο στη μάχη του ευ ζην. Τα φύλλα των λαχανικών είναι γεμάτα από ουσίες που ωφελούν την υγεία, βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του οργανισμού και είναι πλούσια σε νερό και φυτικές ίνες, διευκολύνοντας τη διαδικασία της πέψης. Στις ακόλουθες γραμμές σας παραθέτουμε πρωτότυπες και εύκολες συνταγές για σαλάτες.

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 Επόμενο > Τέλος >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL